Znajduje zastosowanie we wszelkiego rodzaju warsztatach, na placach budowy, działkach, altanach, domkach letniskowych, przyczepach kempingowych, do prac w terenie oraz wszędzie tam gdzie potrzebujemy zasilać różne urządzenia elektryczne a nie mamy dostępu do stałego źródła zasilania. Urządzenie zostało wyposażone w system AVR - jest to układ elektronicznej regulacji napięcia, który umożliwia poprawę parametrów napięcia wyjściowego generowanego przez agregat prądotwórczy. Elektroniczną stabilizację napięcia AVR stosuje się min. w agregatach do zasilania awaryjnego czułej elektroniki. Agregaty prądotwórcze które posiadają system AVR znajdują zastosowania do zasilania urządzeń elektrycznych i elektronicznych. Stosuje się je w domu oraz firmie do zasilania awaryjnego np. komputerów, rzutników, monitorów, centralek telefonicznych, serwerów, telewizorów LCD, lodówek oraz innych urządzeń. W zwykłym agregacie prądotwórczym bez systemu AVR mogą zaistnieć sytuacje kiedy napięcie wyjściowe może ulegać zmianom (wahania obrotów silnika przy złej jakości zastosowanego paliwa) - to z kolei może mieć negatywny wpływ na zasilane nim urządzenia. Dlatego urządzenia z tym systemem są bezpieczne dla zasilanych nimi urządzeń. Agregat zasilany jest czterosuwowym silnikiem spalinowym o pojemności 208 cm3 oraz mocy 7 KM. Posiada wbudowane na tablicy rozdzielczej standardowe dwa gniazda 230 V oraz 12 V. Został wyposażony w zabezpieczenia przeciążeniowe i przepięciowe oraz Voltomierz, który wskazuje aktualnie podawane napięcie. | |
Silnik spalinowy oraz prądnica zostały zamontowane w solidnej metalowej ramie w której znajdują się poduszki amortyzacyjne. Gniazda oraz włączniki znajdują się na panelu sterującym, który został umieszczony w przedniej części agregatu. Zastosowanie systemu amortyzacji silnika i prądnicy powoduje że podczas pracy całe urządzenie jest ciche i stabilne (nie przemieszcza się pod wpływem drgań.) Silnik został wyposażony również w czujnik oleju, który nie pozwala uruchomić urządzenia w przypadku zbyt niskiego poziomu oleju lub jego braku w misce olejowej.Takie rozwiązanie zabezpiecza silnik przed zatarciem lub uszkodzeniem. Urządzenie posiada specjalny system chłodzenia i jest przystosowane do pracy ciągłej. Pojemność zbiornika paliwa wynosi 15 litrów. Korek wlewu paliwa został umieszczone w górnej części obudowy co ułatwia tankowanie urządzenia. Górna część obudowy została wyposażona w wygodne rękojeści do przenoszenia urządzenia. Wszystkie elementy silnika spalinowego takie jak rozrusznik, filtr powietrza oraz dźwigienki sterujące zamontowane są z boku urządzenia dzięki czemu użytkownik ma do nich swobodny dostęp. |
Model | HECHT GG 3300 |
---|---|
Typ silnika | spalinowy czterosuwowy OHV |
Model silnika | UP 170 |
Maksymalna moc silnika | 7 KM |
Pojemność silnika | 208 ccm |
Prędkość obrotowa silnika | 3000 obr/min |
Pojemność zbiornika paliwa | 15 litrów |
Pojemność zbiornika oleju | 0.6 litra |
Napięcie wyjściowe | 230 V / 12 V |
System stabilizacji | AVR |
Częstotliwość znamionowa | 50 Hz |
Stała moc AC | 2600 W |
Ilość gniazd 230V | 2 sztuki + 12 V |
Maksymalne zasilanie AC | 3000 W |
Prąd znamionowy 230 V | 11.3 A |
Prąd znamionowy 12 V | 8.3 A |
Maksymalne ładowanie z jednego gniazda 230 V | 2600 W |
Maksymalne ładowanie z gniazda 12 V | 100 W |
Znamionowy współczynnik mocy | 1.0 |
Maksymalny ciągły czas pracy | 7 godzin |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.