Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » FAQ2

FAQ2

ZAMÓWIENIA

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić na Twoim koncie w Panelu klienta lub poprzez link zamieszczony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Dodatkowo o każdym etapie realizacji informujemy mailowo.

 

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, do każdego zamówienia możemy wystawić elektroniczną fakturę VAT. Nabywcom detalicznym fakturę imienną. W celu otrzymania faktury należy podczas składania zamówienia wybrać odpowiedni dokument sprzedaży.

 

Gdzie znajdę fakturę?

Faktura elektroniczna została wysłana drogą mailową na adres podany w zamówieniu.

 

Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

Niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie można skorygować za pomocą noty korygującej. 
Błędy w cenie, ilości lub pozycji towarowej możemy skorygować za pomocą faktury korygującej. 
Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie 12 312 53 10.

Jeżeli na Twojej fakturze jest brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 14 dni od zakupu.

 

[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

 

Kiedy produkt zostanie wysłany?

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:00 zostaną wysłane tego samego dnia. W przypadku złożenia zamówienia później lub w weekend, zostanie ono wysłane w najbliższy dzień roboczy.

 

Jak kupić na raty?

Aby dokonać zakupu na raty należy wybrać formę płatności ratalną, a po złożeniu zamówienia, korzystając z odnośnika, przejść do złożenia wniosku w banku Credit Agricole.

 

Czy realizujemy wysyłki za granicę?

W celu wysyłki zamówienia za granicę skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie 12 312 53 10.



 

TOWARY

 

Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Dostępność wybranego towaru jest widoczna na stronie internetowej w karcie danego produktu.

 

Czy produkt jest objęty gwarancją?

Wszystkie produkty objęte są gwarancją 24 miesięcy dla osób fizycznych oraz 12 miesięcy dla firm.

 

Czy wybrany przeze mnie towar posiada instrukcję obsługi?

Tak, wszystkie produkty posiadają instrukcję obsługi.

 

Czy wybrany przeze mnie towar posiada polską wtyczkę?

Wszystkie produkty posiadają polskie wtyczki lub adaptery.



 

REKLAMACJE I ZWROTY

 

W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Zwrot towaru może nastąpić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Towar musi pozostać wolny od wad.

Aby dokonać zwrotu zamówienia realizowanego wysyłkowo skorzystaj z odnośnika.

Jeśli Twoje zamówienie zostało zrealizowane stacjonarnie w celu zwrotu zapraszamy do siedziby naszej firmy.

 

W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

W celu złożenia reklamacji dla zamówienia realizowanego wysyłkowo skorzystaj z odnośnika.

Jeśli Twoje zamówienie zostało zrealizowane stacjonarnie w celu zgłoszenia reklamacji zapraszamy do siedziby naszej firmy.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?

O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji będziesz informowany mailowo.

 

Kiedy otrzymam decyzję reklamacyjną?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Pieniądze zostaną zwrócone do 5 dni roboczych od daty doręczenia przesyłki (w przypadku zwrotu) lub do 5 dni roboczych od daty wydania decyzji reklamacyjnej (w przypadku reklamacji).

 

Kiedy nowy produkt zostanie wysłany?

Nowy towar zostanie wysłany w ciągu 24 godzin od daty wystawienia decyzji reklamacyjnej.

 

Jak długo trwa proces serwisowania?

Serwisy zastrzegają sobie 30 dni od momentu dostarczenia do nich produktu. Czas ten może wydłużyć się ze względu na oczekiwanie na części zamienne.



 

KONTAKT

 

Do której czynny jest sklep?

Sklep stacjonarny i infolinia są czynne:
Poniedziałek – piątek 8:00-18:00
Sobota – 8:00-13:00

 

Gdzie znajduje się sklep stacjonarny?

Punkt sprzedaży:
Mirapol Next sp. z o.o.
Ul. Łapanowska 104
32-420 Gdów

 

 

 

 

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu