wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje i zwroty

Dodatkowe opcje przeglądania

Kontakt

  • Mirapol Next Sp. z o.o.
    Gdów 104
    32-420 Gdów
    REGON: 123196568
  • E-mail:sklep@mirapolnext.pl
  • Telefon12 312-53-10
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 17.00, w soboty 9.00 - 13.00

Reklamacje i zwroty

Przesyłka została dostarczona uszkodzona:
Nie ulega wątpliwości, że paczkę należy dokładnie sprawdzić po dostarczeniu. W przypadku uszkodzenia (zgniecenie, złamanie, rozbicie etc.) zawartości paczki dostarczonej przez kuriera, prosimy spisać protokół szkody do 7. dni od doręczenia.

DPD: W tym celu polecamy skontaktować się z infolinią DPD pod numerem tel. (22)
577 55 55 lub złożyć reklamację u przewoźnika poprzez elektroniczny formularz: https://zgloszenia.dpd.com.pl
Po spisaniu protokołu z kurierem prosimy dokument zeskanować bądź zrobić czytelne zdjęcie i załączyć go do Formularza reklamacyjnego dostępnego niżej.


InPost: Jeśli Twoja przesyłka doręczana pod adres (np. list polecony lub paczka) jest uszkodzona, poproś doręczyciela o sporządzenie tzw. protokołu szkody. Tak sporządzony protokół będzie przydatny w momencie złożenia ewentualnej reklamacji. Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje

Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).
Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale InPost.

Poczta Polska: Przesyłka pocztowa mimo nadania priorytetu może dotrzeć z opóźnieniem. Reklamację można złożyć dopiero po upływie 14 dni od nadania przesyłki:
https://www.poczta-polska.pl/reklamacje/

 
Chcę dokonać zwrotu do 14. dni (towar wolny od wad):
Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827, Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny. W tym celu zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza, a następnie do odesłania towaru w stanie niezmienionym na adres:

Punkt sprzedaży Mirapol Next Sp. z o.o.
ul. Łapanowska 104
32-420, Gdów

 

Odstąpienie

 

 
W przypadku chęci skorzystania z gwarancji, polecamy skontaktować się bezpośrednio z autoryzowanym serwisem producenta (lista serwisów dostępna tutaj)
 
Chcę złożyć reklamację (towar wadliwy):

W celu reklamacji zakupionego produktu, który uważają Państwo za wadliwy, należy wypełnić zgłoszenie korzystając z formularza dostępnego poniżej:

 

Reklamacja

 


Przejdź do strony głównej
alt
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl