PL - REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO obowiązujący od 01.01.2021
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników, w tym Nabywców, ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę, a także zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
2. Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
II. DEFINICJE
Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:
1. Sprzedawca – Mirapol Next spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdowie (adres: 32-420 Gdów, Gdów 669), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy KRS, pod numerem: 0000522263, NIP 6832084223, REGON: 123196568, który prowadząc działalność gospodarczą dokonuje w ramach Sklepu sprzedaży towarów następujących kategorii: AGD, Dla Dziecka, Dom i Wnętrze, Fotografia, Komputery, RTV, Sport i Turystyka, Telefony i Akcesoria, Zdrowie i Uroda.
2. Dane kontaktowe Sprzedawcy, umożliwiające z nim kontakt:
a. telefon: +48 (12)312 53 10,
b. adres poczty elektronicznej: sklep@mirapolnext.pl,
c. adres: Gdów 669, 32-420 Gdów.
3. Sklep – zbiór stron internetowych i narzędzi informatycznych (serwis internetowy) dostępnych pod adresem www.mirapolnext.pl zarządzanych przez Sprzedawcę i pozwalających Użytkownikom na zawieranie Umów sprzedaży lub Umów o świadczenie usług
4. Umowa sprzedaży – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której przedmiotem jest sprzedaż na rzecz Nabywcy rzeczy.
5. Umowa o świadczenie usług – umowa zawarta na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem, której przedmiotem jest świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Użytkownika usług drogą elektroniczną, wynikających z funkcjonalności Sklepu.
6. Umowa – obejmuje Umowę sprzedaży oraz Umowę o świadczenie usług.
7. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
8. Materiały – informacje zawarte na stronach internetowych Sklepu, m.in. nazwy i opisy oraz zdjęcia i ilustracje graficzne towarów, oznaczenia producentów towarów.
9. Użytkownik – użytkownik Internetu, korzystający ze Sklepu, nabywający lub zamierzający nabyć towary lub usługi prezentowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu.
10. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740).
11. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 287).
12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
13. Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (z art. 221 Kodeksu cywilny.
14. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zgodnie z art. 3855 Kodeksu cywilnego).
15. Nabywca – Użytkownik, który w ramach Sklepu zawarł Umowę sprzedaży.
16. DotPay – Dotpay S.A., z siedzibą w Krakowie, 30-552 Kraków, przy ulicy Wielickiej 72, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000296790, posiadająca numer NIP 634-26-61-860, NIP EU PL6342661860, numer REGON 240770255 oraz kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000,00 PLN, opłacony w całości gotówką.
III. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
1. Użytkownik będący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych.
2. Użytkownik nie będący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem osób upoważnionych do działania w jego imieniu.
3. Użytkownik może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem wszelkich urządzeń komunikujących się z Internetem (komputer, telefon), z wykorzystaniem dowolnej przeglądarki internetowej.
4. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych, aktualnych i pełnych danych w formularzach, o których mowa w sekcji IV pkt 3 oraz postępować zgodnie z warunkami Regulaminu. Dane podawane przez Użytkownika nie mogą naruszać przepisów aktualnie obowiązującego prawa oraz dóbr osobistych i praw osób trzecich.
5. Zabronione jest dostarczanie przez Użytkownika, w ramach korzystania z Sklepu, treści o charakterze bezprawnym.
6. Wykorzystywanie przez Użytkownika nazwy Sprzedawcy, logo Sklepu, Materiałów oraz innych niż Materiały składników Sklepu (w tym elementów graficznych Sklepu oraz układu i kompozycji Sklepu – tzw. layout) jest zabronione. Zabronione jest podejmowanie przez Użytkownika jakichkolwiek działań zmierzających do odtworzenia Sklepu, w tym w szczególności na stronach internetowych i w domenach internetowych powiązanych z Użytkownikiem.
7. Użytkownik zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim swojego loginu i hasła dostępu, wykorzystywanego do logowania w Sklepie.
8. Sprzedawca porozumiewa się z Nabywcą za pośrednictwem strony internetowej wskazanej w sekcji II pkt 3 Regulaminu, a także telefonicznie i za pośrednictwem poczty elektronicznej.
9. Umowa może zostać zawarta jedynie w języku polskim. Nie istnieje minimalny czas trwania zobowiązań Nabywcy wynikających z tej umowy.
IV. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE – ZAWARCIE UMOWY
1. Przed złożeniem zamówienia, Użytkownik umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar, który zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Użytkownikowi agregację wybranych towarów przed ich zakupem, przeliczanie wartości towarów zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów/usług Użytkownik może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów lub usuwanie ich z koszyka.
2. Po ostatecznym wyborze towarów przeznaczonych do zakupu, Użytkownik zostaje skierowany do formularza internetowego służącego do składania zamówień w Sklepie. Formularz składania zamówienia może być złożony z formularzy składowych, służących do określenia:
A. adresu dostawy,
B. sposobu dostawy,
C. sposobu dokonania płatności za towar/usługę.
3. Złożenie zamówienia jest możliwe po uprzednim zarejestrowaniu się w Sklepie poprzez konto Użytkownika lub bez takiej rejestracji. Aby złożyć zamówienie w pierwszej formie (tj. poprzez konto użytkownika) przed złożeniem zamówienia należy założyć nowe konto lub zalogować się do założonego już wcześniej konta Użytkownika. W celu założenia konta należy wypełnić odpowiednie formularze rejestracyjne, podając wymagane dane, w tym dane konieczne do dokonania dostawy zamówionych towarów. Aby złożyć zamówienie w drugiej formie (tj. bez rejestracji) należy wypełnić formularze, które są wymagane dla złożenia zamówienia bez dokonywania rejestracji.
4. Zamówienie zostaje złożone poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”, co jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Użytkownika, że formularz zamówienia wypełniony został prawidłowo oraz, że podane dane są prawdziwe, aktualne, kompletne i poprawne, a także że Użytkownik jest świadomy, iż realizacja zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty, w tym także poniesienia wybranych kosztów dostawy.
5. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną przez Użytkownika Sprzedawcy. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca poinformuje o tym Użytkownika
6. Po złożeniu prawidłowego zamówienia i sprawdzeniu przez Sprzedawcę dostępności zamówionych towarów w magazynie, Sprzedawca przesyła niezwłocznie Użytkownikowi informację o przyjęciu zamówienia (przyjęcie oferty) na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania Użytkownikowi przez Sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia.
7. Po zawarciu umowy, Sprzedający dostarczy Nabywcy będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta potwierdzenie zawarcia umowy na adres poczty elektronicznej, w formacie pdf. wraz z informacjami wymaganymi przez Ustawę o prawach konsumenta. Aby otworzyć ten dokument konieczne jest posiadanie odpowiedniego programu np. Adobe Reader. Informacje te mogą być też dostarczone przez Sprzedawcę również w formie papierowej łącznie z dostarczanym produktem.
8. Sprzedawca może weryfikować czy umowa sprzedaży zawierana przez Przedsiębiorcę na prawach konsumenta wchodzi w zakres czynności zawodowo podejmowanych w ramach rzeczywiście wykonywanej przez danego przedsiębiorcę działalności gospodarczej, w szczególności poprzez weryfikację przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Sprzedawca może zwrócić się w tym celu do Nabywcy o dostarczenie informacji lub materiałów umożliwiających weryfikację powiązania nabywanego produktu z branżą i specjalizacją Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
V. ZAPŁATA CENY
1. Płatności za nabyte w Sklepie przez Nabywcę towary lub zamówione usługi (cena oraz koszty dostawy) dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w Sklepie oraz na zasadach określonych przez Sprzedawcę.
2. Użytkownik może wybrać spośród następujących sposobów zapłaty:
a. przelew zwykły – uiszczany na rachunek bankowy Sprzedawcy o numerze: 77 1020 2892 0000 5802 0586 3685 (Mirapol Next Sp. z o.o., Gdów 669, 32-420 Gdów, REGON: 123196568, NIP: 683-208-42-23) – płatność dokonywana przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, w terminie 7 dni
b. płatność za pośrednictwem serwisu TPAY,
c. płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl,
d. płatność za pobraniem – uiszczana kurierowi lub listonoszowi, dostarczającemu zamówione produkty,
e. płatność gotówką w przypadku odbioru osobistego pod adresem Sprzedawcy.
3. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów. Koszty dostawy towaru do Użytkownika podane są odrębnie w odpowiednim formularzy, w którym Użytkownik może dokonać wyboru formy dostawy.
4. Użytkownik dokonuje zakupu towaru według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez Użytkownika.
5. Całkowity koszt zamówienia, łącznie z kosztami dostawy zostanie podany Użytkownikowi po wypełnieniu formularza internetowego służącego do składania zamówień w Sklepie.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy skutecznie złożonych zamówień.
7. Zależy nam na ochronie środowiska, dlatego faktury i paragony wystawiamy w formie elektronicznej. Nabywcom detalicznym faktury imienne. Gwarantujemy autentyczność przesyłanych dokumentów. Nie odpowiadamy za błędnie podane dane, które są wskazane jako dane do faktury VAT. Fakturę oraz paragon mające postać elektroniczną przesłane na adres e-mail wskazany przy zamówieniu będziemy traktować jako prawidłowo doręczone. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na otrzymywanie faktur i paragonów w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług, na zasadach opisanych w Regulaminie. Jeżeli Nabywca wyrazi chęć, wystawimy i wyślemy fakturę lub paragon w formie papierowej.
8. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 30134506
VI. DOSTAWA
1. W przypadku wyboru sposobu zapłaty wskazanego w sekcji V pkt 2a lub 2b realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu wpłaty.
2. W przypadku wyboru sposobu zapłaty wskazanego w sekcji V pkt 2c lub 2d realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
3. Czas dostawy jest uzależniony od wybranego przez Nabywcę sposobu dostawy. Dostawa realizowana jest od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
4. Użytkownik przed złożeniem zamówienia ma prawo wybrać sobie sposób dostawy lub odbiór osobisty pod adresem Sprzedawcy.
5. Dostępne sposoby dostawy to:
a. przesyłka kurierska
b. przesyłka kurierska pobraniowa
c. InPost Paczkomaty 24
6. Dostawa następuje na adres wskazany przez Nabywcę.
7. Za miejsce spełnienia świadczenia przez Sprzedającego uważa się adres wskazany przez Nabywcę.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Dane osobowe Użytkowników będących osobami fizycznymi (w tym osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą) będą przetwarzane przez Sprzedawcę na zasadach określonych obowiązującym prawem.
2. Więcej informacji na ten temat zawarto w zakładce o prywatności, dostępnej tutaj: https://mirapolnext.pl/polityka-prywatnosci-pm-17.html
VIII PRAWO ODSTĄPIENIA
1. Niniejsza sekcja dotyczy jedynie Nabywców będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
2. Nabywca będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.
3. Termin, o którym mowa w pkt. 2 biegnie od skutecznego dostarczenia zamówionego przez Nabywcę towaru pod adres wskazany przez Nabywcę.
4.. Odstąpienie następuje poprzez złożenie przez Nabywcę będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta pisemnego oświadczenia na adres Sprzedawcy. Nabywca może skorzystać ze wzoru formularza stanowiącego załącznik do Regulaminu.
5. Sprzedawca zwróci Nabywcy będącemu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie płatności w tym koszty dostawy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył przy zapłacie, w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Jeżeli Nabywca będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta wybrał sposób zapłaty przewidziany w sekcji V pkt 2c lub 2d, zwrot płatności nastąpi, za zgodą i w zależności od jego wyboru, na wskazany przez niego rachunek bankowy lub przekazem pocztowym na wskazanych przez niego adres. Formularz wyrażenia zgody będzie załączany wraz z zamówionym produktem przy dostawie lub odbiorze.
6. Nabywca będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zwróci Sprzedawcy towary w terminie do 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu, ponosząc bezpośrednie koszty zwrotu.
7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Nabywcy będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta w związku w przypadkach wskazanych w art. 38. Ustawy o prawach konsumenta, w tym między innymi, gdy:
a. została zawarta umowa o świadczenie usług, a Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta,
b. towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Nabywcy lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
c. towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
d. towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
e. towarem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
f. towarem są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
g. Nabywca wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji,
h. towarem są świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
i. umowa dotyczy dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism..
IX. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE PRZY UMOWIE SPRZEDAŻY
1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towarów, zamówionych przez Nabywcę będącego Konsumentem, bez wad.
. Sprzedawca odpowiada wobec Nabywców będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach konsumentów na zasadach dotyczących rękojmi za wady uregulowanej w Kodeksie cywilnym.
3. W przypadku umów sprzedaży, w których Nabywcą nie jest Konsument, w maksymalnym zakresie dopuszczalnym przez prawo wyłącza się zastosowanie przepisów art. 556-576 Kodeksu cywilnego (odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona).
4. Realizacja uprawnień z tytuły rękojmi za wady jest dalej określana jako reklamacja.
5. Reklamacje mogą być zgłaszane:
a. poprzez formularz reklamacyjny;
b. pisemnie, na adres Sprzedawcy.;
c. e-mailem, na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy
6. Nabywca będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od dostarczenia mu zamówionych towarów.
7. Jeśli zamówiony towar ma wadę Nabywca będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, składając reklamację, może:
a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny;
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
c. zażądać wymiany towaru na wolny od wad;
d. zażądać usunięcia wady.
8. W terminie 30 dni od złożenia reklamacji, Sprzedawca ustosunkuje się do niej i powiadomi Nabywcę będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta o sposobie dalszego postępowania. W trakcie trwania procesu reklamacyjnego, Sprzedawca może zwrócić się o dodatkowe wyjaśnienia, dokumenty lub weryfikację przebiegu zdarzenia podlegającego reklamacji.
9. W przypadku, gdy do zrealizowania żądań Nabywcy będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, przedstawionych w reklamacji, konieczne jest dostarczenie przez niego Sprzedawcy reklamowanego towaru, Nabywca będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta dostarczy reklamowany towar na adres Sprzedawcy.
10. Sprzedawca dołoży starań, by reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.
11. Po wyczerpaniu procedury uregulowanej w niniejszym ustępie, Nabywca będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z drogi sądowej w celu dochodzenia swoich ewentualnych roszczeń lub skorzystania z dopuszczonych przez prawo pozasądowych sposobów reklamacji, w szczególności mediacji i stałego sądu polubownego prowadzonego przez właściwe jednostki Inspekcji Handlowej, a także uzyskania pomocy w tym zakresie ze strony właściwego powiatowego lub miejskiego rzecznika praw konsumentów (przy czym Sprzedawca nie ma obowiązku wyrażenia zgody na zastosowanie pozasądowych sposobów rozstrzygania reklamacji). Dokładne informacje na temat możliwości zastosowania procedur pozasądowych mogą być dostępne m.in. w siedzibach właściwych organów (miejskich i powiatowych rzeczników praw konsumenta, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej) oraz na ich stronach internetowych, a także na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://www.uokik.gov.pl/).
12. Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkty ani nie oferuje żadnych usług posprzedażnych.
13. O ile nabyty towar objęty jest gwarancją np. producenta, importera itp., której zakres potwierdza wydany wraz z towarem dokument gwarancyjny, Nabywca może wykonywać uprawnienia wynikające z gwarancji.
14. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym produktem zalecamy, aby Konsument (i Przedsiębiorca na prawach konsumenta), sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności przesyłki, niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia, Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności kuriera oraz niezwłoczne powiadomienie Sprzedającego o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.
15. Nabywca niebędący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest zobowiązany do weryfikacji w obecności przewoźnika czy produkt nie został dostarczony uszkodzony. Podstawą ewentualnego zwrotu produktu jest protokół szkody spisany prawidłowo przy kurierze.
X. INTERNETOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), informujemy, że Komisja Europejska oferuje platformę internetowego rozstrzygania sporów, dostępną pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XI. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:
1. Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Korzystać ze Sklepu można za pośrednictwem wszelkich urządzeń komunikujących się z Internetem (komputer, telefon), z wykorzystaniem dowolnej przeglądarki internetowej.
3. Zabronione jest dostarczanie przez osoby korzystające ze Sklepu treści o charakterze bezprawnym.
4. Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną następuje z chwilą rozpoczęcia przez osobę korzystającą ze Sklepu korzystania z danej usługi.
5. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać rozwiązana na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa, jak również – w zakresie, w jakim jest to dopuszczalne przez obowiązujące przepisy – poprzez złożenie Sprzedawcy sporządzonego w formie pisemnej (a przesłanego na adres Sprzedawcy) lub przesłanego pocztą elektroniczną (na adres elektroniczny sprzedawcy) bądź złożonego przy użyciu funkcjonalności dostępnych w Sklepie oświadczenia o rozwiązaniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, precyzującego umowę, która ulega rozwiązaniu.
6. Reklamację dotyczącą usług świadczonych drogą elektroniczną należy składać w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a. oznaczenie osoby reklamującej, ze wskazaniem niezbędnych danych identyfikujących, w tym adresu mailowego;
b. oznaczenie usługi, której dotyczy reklamacja;
c. uzasadnienie ze wskazaniem na nieprawidłowość.
7. O rozstrzygnięciu reklamacji osoba korzystająca ze Sklepu zostanie poinformowana drogą poczty elektronicznej bądź za pomocą poczty tradycyjnej.
8. Celem uczynienia zadość wymogom Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Sprzedawca niniejszym informuje, iż:
a. korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem. Podstawowym zagrożeniem jest możliwość zainfekowania systemu teleinformatycznego przez złośliwe oprogramowanie w tym tzw. wirusy, robaki i konie trojańskie. By uniknąć zagrożeń z tych związanych zaleca się, by osoby korzystające ze Sklepu zainstalowały na swoim urządzeniu oprogramowanie antywirusowe i na bieżąco je aktualizowały.
b. Sprzedawca wprowadza do systemu informatycznego, którym posługuje się osoba korzystająca ze Sklepu pliki cookies tj. mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. „Cookies” używane są głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu. Mogą być jednak wykorzystywane szerzej poprzez zapamiętanie dowolnych danych, które można zakodować jako ciąg znaków. Dzięki temu użytkownik nie musi wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powróci na tę stronę lub przejdzie z jednej strony na inną.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Sprzedawca informuje, że Regulamin może ulec zmianie. W takim przypadku doręczenie Regulaminu Użytkownikowi odbywać się będzie poprzez umieszczenie go w Sklepie oraz na właściwych stronach internetowych Sprzedawcy, a także poprzez przesłanie Regulaminu na adres mailowy Użytkownika.
2. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
4. Nabywając u nas sprzęt elektryczny lub elektroniczny masz prawo nieodpłatnie zwrócić stary zużyty sprzęt, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć wyłącznie w przypadku, gdy będzie obejmował sprzęt zużyty tego samego rodzaju, pełniący te same funkcje co nowy sprzęt u nas nabywany.
Żeby skorzystać z usługi bezpłatnego zwrotu zużytego sprzętu, prosimy Cię o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta drogą mailową na adres e-mail, dostępny w sekcji Kontakt. Niestety nie możemy zagwarantować jednoczesnej dostawy nowego i odbioru zużytego sprzętu. Nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu realizowany jest w miejscu dostawy nowego sprzętu.
Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także:
- dostarczając go na własny koszt na adres: Mirapol Next Sp.z.o.o Gdów 346A 32-420 Gdów.
- w punktach zbierania zużytego sprzętu- w tym celu możesz zwrócić się z pytaniem do Urzędu Gminy lub Miasta, o podanie miejsca, w którym można bezpłatnie zezłomować stary sprzęt. Listę miejsc, w których można oddać zużyty sprzęt prowadzi również Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, pod następującym adresem: http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php
5. Regulamin wchodzi w życie w dniu 01.01.2021 roku
ENG - REGULATIONS OF THE ONLINE STORE valid from 01.01.2021
I. GENERAL PROVISIONS
1. Regulations define the rules of use by the Users, including Purchasers, the Seller-run online store as well as concluding the sales agreements through the store.
2. Regulations are constantly shared at the online store web site in a way allowing Users to obtain, reproduce and record its content.
II. DEFINITIONS
The terms used in the regulations mean:
1. Seller – Mirapol Next sp. z o.o. located in Gdów (address: 32-420 Gdów, Gdów 669), entered in the register of entrepreneurs of the National Court Register, run by the District Court for the Kraków-Śródmieścia in Kraków, Economic Department XII KRS, under the number: 0000522263, NIP 6832084223, REGON: 123196568, which, carrying out the economic activities, sells, via the online store, products belonging to the following categories: Household appliances, Accessories for children, Home and interior, Photography, Computers, Radio and Television, Sports and Tourism, Phones and accessories, Health and beauty.
2. 2. Seller’s contact details – details allowing effective contact with the Seller, including:
a. phone: +48 (12) 312 53 10,
b. e-mail: sklep@mirapolnext.pl,
c. address: Gdów 669, 32-420 Gdów.
3. Store – collection of web pages and IT tools (online service) available at www.mirapolnext.pl, managed by the Seller and allowing the Users to conclude Sales Agreements or Agreements for the provision of services.
4. Sales Agreement – agreement concluded in the Store on the terms resulting from the Regulations between the Seller and the Purchaser, the subject of which is the sale of goods to the Purchaser.
5. Agreement for the provision of services – agreement concluded on the terms resulting from the Regulations between the Seller and the Internet User, the subject of which are the services provided by the Seller to the User electronically, resulting from Store functionality.
6. Agreement – includes Sales Agreement and Agreement for the provision of services.
7. Regulations – present Store Regulations.
8. Materials – information at the Store’s web sites, among others: names, descriptions and photos as well as graphics of the goods, marks of the goods’ producers.
9. User – user of the Internet, who uses the Store and purchases or intends to purchase the goods or services offered by the Seller in the Store.
10. Civil Code – the act of April 23, 1964 of the Civil Code (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740).
11. Consumer Rights Act – consumer rights act of May 30, 2014 (Dz.U. z 2020 r. poz. 287)
12. Act on the provision of electronic services – act of provision of electronic services of July 18, 2002 (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
13. Consumer – a natural person who performs a legal transaction with the entrepreneur not directly related to its business or professional activity (from article No. 221 of the Civil Code)
14. Entrepreneur with consumer rights – a natural person concluding a contract directly related to its business activity, when according to the contract, it does not have a professional character to the natural person, resulting in particular from the subject of its business activity, made available on the basis of the provisions on the Central Register and Information on Economic Activity (according to Article No. 3855 of the Civil Code)
15. Purchaser – User, who made the sales agreement in the Store.
16. DotPay– Dotpay S.A., located in Kraków, 30-552 Kraków, Wielicka 72 Street, registered by the District Court Kraków-Śródmieście in Kraków, Economic Department XI of the National Court Register under the number 0000296790, with NIP 634-26-61-860, NIP EU PL6342661860, REGON 240770255 and share capital equal to 4.000.000,00 PLN, fully paid in cash.
III. GENERAL TERMS AND CONDITIONS OF USING THE STORE
1. The User who is natural person may use the Store provided that he has full legal capacity.
2. The User holding status other than the natural person may use the Store through persons authorized to act on its behalf.
3. The user can use the Store via any communication devices having internet connection (PC, phone) and any web browser.
4. The User is obliged to provide true, actual and full personal data in the forms, defined in Section IV, point 3, and follow the terms of Regulations. Personal data provided by the User can not violate the provisions of the currently applicable law, as well as personal rights and rights of third parties.
5. It is forbidden to provide by the User, during use of the Store, any illegal content.
6. It is forbidden to use by the User the name of the Seller, Store logo, materials and Store components other than Materials (including Store graphical elements and the Store layout). It is forbidden to undertake any activities aimed in reproduction of the Store, including in particular web sites and internet domains related to the User.
7. The User is obliged not to share to the third parties its login and password used to access the Store.
8. The Seller contacts with the Purchaser via web site indicated in section II, point 3 of the Regulations, as well as via phone and e-mail.
9. The agreement can be concluded only in Polish. There is no minimum duration of the Purchaser’s obligations under this agreement.
IV. PLACING ORDERS IN THE STORE – CONCLUSION OF THE AGREEMENT
1. Before placing the order, the User add chosen goods, which it intends to purchase, to the virtual basket. Virtual basket is a tool allowing the User to collect the chosen goods before purchase, calculations of the chosen goods total price and price
of the delivery. When selecting goods/services the User can freely manage the virtual basket content by adding or removing items. 2. After final selection of the goods for purchase, the User is redirected to the online form, used for placing the orders in the Store. This form can include sub-forms, which are aimed to provide:
A. delivery address,
B. delivery method,
C. method of payment for goods/services.
3. Placing an order is possible via User account, after registration in the Store. Registration is, however, not obligatory. For placing an order via User account, prior the ordering, the User should create new account or login to the existing one. To create the account, the User has to fill proper online registration forms, providing personal data, including those necessary for delivery of the ordered goods. To place the order without registration the User has to fill proper online registration forms, only.
4. The order is placed when the button „Order and pay” is clicked, what is equivalent with confirmation by the User that the form was filled correctly and that provided data are true, actual, complete and correct, as well as that the User is aware of obligation of payment related to the placed order, including chosen delivery costs.
5. Placing an order constitute an offer within the meaning of the Civil Code, placed by the User to the Seller. When Seller receives the order, its validity (related to the terms and conditions of the Regulations) is verified. If the verification is negative, the Seller informs the User about this fact.
6. When the order verification is positive and the ordered goods are available in the stockroom, the Seller sends immediately information to the User about the order acceptance (acceptance of the offer) at the e-mail address provided during order placement or during registration. The agreement is concluded upon sending to the User by the Seller information about the order acceptance.
7. After agreement conclusion, the Seller will deliver to the Purchaser being Consumer or Entrepreneur with consumer rights the conclusion confirmation in the pdf format together with information required by the Consumer Rights Directive. To open this document, proper software is needed, for example Adobe Reader. This information can be also delivered by the Seller as a hard copy upon the ordered product delivery.
8. Seller may verify whether the sales agreement concluded by Entrepreneur with consumer rights is in scope of professional activities undertaken as part of the economic activity actually performed by a given entrepreneur, in particular via verification of the subject of business activity, made available on the basis of the provisions on the Central Register and Information on Economic Activity. For this purpose, the Seller may request the Purchaser to provide information or materials enabling verification of the connection of the purchased product with the industry and specialization of the Entrepreneur on consumer rights.
V. PAYMENT OF THE PRICE
1. Payments for the goods purchased by the Purchaser or for ordered services (price and costs of shipping) are provided via payment tools available in the Store under the rules defined by the Seller.
2. The User may choose the following method of payment:
a. Regular wire transfer – to the Seller’s bank account number: 77 1020 2892 0000 5802 0586 3685 (Mirapol Next Sp. z o.o., Gdów 669, 32-420 Gdów, REGON: 123196568, NIP: 683-208-42-23) – the payment made before execution of the order, within 7 days, b. payment through the TPAY service,
c. payment through the Przelewy24.pl service,
d. on delivery payments – to the delivery man, who delivers the ordered goods,
e. cash payments in the case of personal goods’ collection at the Seller’s storeroom.
3. All the prices in the Store are the gross prices and include VAT tax in the amount defined by the separate regulations. The costs of shipping of the goods to the User are provided separately in the proper form, where the User can choose the shipping method.
4. The User purchases the goods for the prices and with the shipping costs valid at the moment of the order placement. The shipping costs depend on the shipping method chosen by the User.
5. Total order cost, including shipping, will be provided to the User after filling the online form for order placement in the Store.
6. The Seller reserves the rights to change the prices and shipping costs, in particular in the case of change of prices of services provided by the delivery entities. This does not apply to effectively placed orders.
7. We care about the environmental protection, so the invoices and receipts are provided in the electronic form. Name invoices are provided to the retail purchasers. We guarantee the authenticity of the sent documents. We are not responsible for the incorrectly provided personal data, indicated to be used for VAT invoice. Invoice and receipt in the electronic form sent to the address provided during order placement will be treated as successfully delivered. Regulations acceptance is equivalent to the agreement for electronic invoices and receipts receiving, in accordance with the Law on the taxation of goods and services, on the terms given in the Regulations. At the Purchaser’s request, we will provide the invoice or receipt in the paper form.
8. The payment card operator is PayPro SA Settlement Agent, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, entered in the register of entrepreneurs of the National Court Register, run by the Poznań Nowe Miasto i Wilda in Poznań District Court, Economic Department VIII National Court Register under the number KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 30134506.
VI. DELIVERY
1. When the method of payment described in section V 2a and 2b is chosen, the order execution will start after the payment registration.
2. When the method of payment described in section V 2c and 2d is chosen, the order execution will start immediately after the order placement.
3. The shipping time depends on the chosen shipping method. Deliveries are executed from Monday to Friday, except the public holidays.
4. The User, before the order placement, has a right to choose the shipping method or the personal goods’ collection in the Seller’s storeroom.
5. Available shipping methods are as follows:
a. courier delivery
b. courier delivery with on delivery payment option
c. InPost Paczkomaty 24
6. The delivery is realized at the address provided by the Purchaser.
7. The address provided by the Purchaser is the place of provision of the service by the Seller.
VII. PERSONAL DATA PROTECTION
1. Personal data of the Users, who are the natural persons (including those running a sole proprietorship) will be processed by the Seller under the terms of the applicable law.
2. More information regarding this subject can be find in the tab related to the privacy available at:
https://mirapolnext.pl/polityka-prywatnosci-pm-17.html
VIII. RIGHT OF WITHDRAWAL
1. This section is related only to the Purchasers who are Consumers and Entrepreneurs with consumer rights.
2. Purchaser who is Consumer or Entrepreneur with consumer rights can withdraw from the sales agreement within 14 days without giving any reasons.
3. The period provided in the point 2 starts from the successful delivery of the goods ordered by the Purchaser, at the address indicated by the Purchaser.
4. Withdrawal can be made by submitting by the Consumer or Entrepreneur with consumer rights appropriate written statement at the Sellers address. The Purchaser can use the standard form, which is available as an annexe to the Regulations.
5. The Seller will return to the Purchaser, who is Consumer or Entrepreneur with consumer rights, all payments, including shipping costs, using this same payment method, which was used by the Purchaser, within the 14 days from receiving the withdrawal form. If the Purchaser, who is Consumer or Entrepreneur with consumer rights, has chosen the method of payment indicated in the section V 2c and 2d, the reimbursement will be made, with consent and depending on the Purchaser’s choice, at the bank account indicated by the Purchaser or using the postal order at the Purchaser’s address. The consent form will be attached to the product upon delivery or collection.
6. The Purchaser, who is Consumer or Entrepreneur with consumer rights, will return the goods to the Seller within 14 days from submission of the declaration of withdrawal, taking all direct costs of the goods return.
7. The right of withdrawal is not applicable to the Purchaser, who is Consumer or Entrepreneur with consumer rights, in the cases specified in art. 38 of the Act of consumer rights, for example when:
a. a contract for the provision of services has been concluded and the Seller has fully provided the service with the express consent of the consumer,
b. the good is a non-prefabricated item, made according to the Purchaser’s specification or aimed to fulfill the Purchaser’s individual needs,
c. the good is an item that deteriorates quickly or has a short shelf life,
d. the good is an item delivered in sealed package, which cannot be returned after opening from reasons of hygiene or the health protection, if the package was open after delivery,
e. the good is an item, which, after delivery, due to its nature, is inseparably connected with other items,
f. the good is alcoholic beverages, which price has been established during the conclusion of the sales agreement and which delivery can be realized only after 30 days and which value depends on the fluctuations on the market, which cannot by controlled by the Seller,
g. purchaser demands clearly the Seller visit in order to perform urgent repair or maintenance,
h. the goods are sound or visual recordings or computer software delivered in sealed package, if the package was open after delivery,
i. the sales agreement concerns journals, periodicals or magazines.
IX. COMPLAINT PROCEDURE AT THE SALES AGREEMENT
1. The Seller is obliged to deliver goods, ordered by the Purchaser, who is Consumer, without defects.
2. The Seller is liable to the Purchasers, who are Consumers or Entrepreneurs with consumer rights, on the terms of the warranty for defects regulated in the Civil code.
3. In the case of sales agreement, where the Purchaser is not a Consumer, application of the provisions described in Art. 556-576 of the Civil code are excluded (the Sellers warranty responsibilities are excluded).
4. The execution of rights under the defects warranty is hereinafter referred to as a complaint.
5. The complaints can be reported:
a. through the complaint form;
b. written, at the Seller’s address;
c. by e-mail, at the Seller’s email address.
6. Purchaser, who is the Consumer or Entrepreneurs with consumer rights, has a right to file a complaint within 2 years from the delivery of the ordered goods.
7. If the ordered goods have defect, Purchaser, who is a Consumer or Entrepreneurs with consumer rights filing a complaint, may:
a. make a price reduction statement;
b. make a withdraw from the sales agreement statement;
c. demand replacement of the item with item free of defects;
d. demand the defect removal.
8. Within 30 days from filing a complaint the Seller will analyze it and notify the Purchaser, who is a Consumer or Entrepreneurs with consumer rights, about the further procedure. During the complaint process the Seller may ask for additional explanations, documents or verifications of the course of events subject to the complaint.
9. In the case when, for realization of described demands of the Purchaser, who is a Consumer or Entrepreneurs with consumer rights, it is necessary to deliver the complained goods to the Seller, the Purchaser, who is a Customer or Entrepreneurs with consumer rights, delivers the complained goods at the Seller’s address.
10. The Seller will endeavor to deal with complaints without undue delay.
11. After exhausting the procedure regulated in this Section, the Purchaser, who is Consumer, has possibility to use court to pursuit his possible claims or to use extrajudicial complaint methods permitted by law, in particular mediation and permanent arbitration court conducted by the relevant units of the Trade Inspection, as well as obtaining assistance in this regard from the relevant regional or municipal consumer ombudsman (the Seller is not obliged to consent to the use of out-of-court complaint resolution methods). Detailed information on the possibility of applying out-of-court procedures may be available, inter alia, at the premises of competent authorities (municipal and regional consumer ombudsmen, Provincial Inspectorates of the Trade Inspection) and on their websites, as well as on the websites of the Office of Competition and Consumer Protection (https://www.uokik.gov.pl/)
12. The Seller does not provide any warranty for the Products and does not offer any after-sales services.
13. As long as the purchased goods are covered by a warranty, e.g. by the manufacturer, importer, etc., the scope of which is confirmed by the guarantee document issued with the goods, the Purchaser may exercise the rights resulting from the warranty.
14. When collecting the parcel with the ordered product, we recommend that the Consumer (and the Entrepreneur with consumer rights) check it. We advise that in the event of mechanical damage to the parcel content, incompleteness of the parcel, non-compliance of the parcel content with the subject of the order, the Consumer is entitled to refuse to accept the parcel. In this case, we suggest to write down the comments or notes from the event in the presence of the courier and immediately notify the Seller about the situation.
In any case, in the event of damage, we suggest to prepare a damage report in the presence of the parcel deliverer.
15. Purchaser, who is not a Consumer or Entrepreneur with consumer rights, is obliged to verify in the presence of the carrier that the delivered product has not been damaged. The damage report drawn up correctly in the presence of the courier is the basis for the possible return of the product.
X. ONLINE DISPUTE RESOLUTIONS
According to the Regulation of the European Parliament and of the EU Council No 524/2013 from May 21, 2013 on online consumer disputes resolution system and amending Regulation (EC) No 2006/2004 and Directive 2009/22/EC (Regulation on ODR in consumer disputes), we would like to inform that the European Commission offers an online dispute resolution platform, available at: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XI. PROVISONS RELATED TO THE AGREEMENT FOR PROVISIONS OF ELECTRONIC SERVICES:
1. The Regulations constitute the regulations for the provision of electronic services within the meaning of the article 8 of the Act on the provision of electronic services.
2. The Store can be used via any devices with the Internet connection (PC, phone) using any web browser.
3. Providing the illegal content by users of the Store is strictly prohibited.
4. The conclusion of the agreement for the provision of electronic services takes place when the person using the Store starts using the service.
5. The contract for the provision of electronic services may be terminated on the terms set out in applicable law, as well as - to the extent permitted by applicable law - by submitting to the Seller in writing (and sent to the Seller's address) or sent by e-mail (to the seller's e-mail address) or submitted using functionalities available in the Store a statement on termination of the contract for the provision of electronic services, specifying the contract which is terminated.
6. Complaints about services provided by electronic means should be submitted in the electronic form using the contact form available in the Store or in writing to the Seller’s address. The complaint should contain at least:
a. designation of the complaining person, with an indication of necessary identification data, including e-mail address.
b. designation of the service to which complaint relates.
c. justification with an indication of a problem.
7. The Store user will be informed about the settlement of the complaint by e-mail or by traditional post.
8. In order to satisfy the requirements of the Act on the provision of electronic services, the Seller hereby informs that:
a. the use of services provided electronically via the Internet is burdened with risk. The main threat is a possibility of infection of the IT system with the malicious software including the so-called viruses, worms and trojan horses. In order to avoid these threats, it is recommended to the users of the Store to install on their devices the antivirus software and keep it up to date.
b. the Seller introduce to the IT system, which is used by the user of the Store, cookie files, i.e. a small piece of text that the website sends to the browser and which the browser sends back on subsequent visits to the site. Cookies are mainly used to maintain the session, for example by generating and sending back a temporary identifier after logging in. However, they can be used more widely by remembering any data that can be encoded as a string. As a result, the user does not have to enter the same information every time he returns to this page or moves from one page to another.
9. The Seller is not responsible for the inability to use the Store due to force majeure.
10. The Seller reserves the right for temporary breaks in the Store accessibility, which is caused by its technical service, maintenance or works aimed in upgrading its functionality. Moreover, the Seller undertakes to make every effort to ensure that the above-mentioned breaks take place at night and last as short as possible.
XII. FINAL PROVISIONS 1. The Seller informs that the Regulations may be modified. In such case, the Regulations delivery to the User will take place by placing them in the Store and on the appropriate websites of the Seller, as well as by sending the Regulations to the User's e-mail address.
2. The Regulations amendment does not apply to the Agreements concluded before introduction of the new Regulations.
3. Settlement of any disputes arising between the Seller and the Client who is not a Consumer or an Entrepreneur with consumer rights, shall be submitted to the court having jurisdiction over the the Seller’s place of residence.
4. When purchasing the electronic equipment in our shop you can return the old equipment free-of charge, in accordance with the Act of 11 September 2015 on waste electrical and electronic equipment. The return of used electronic equipment may take place only for items of the same type, performing the same functions as the new equipment purchased in our shop.
To dispose used electronic equipment, contact our customer service via e-mail - details are available at our website (Contact tab). Unfortunately, we are not able to guarantee that the new equipment is delivered and old equipment is collected simultaneously. Free of charge collection of the waste electronic equipment takes place at the place of delivery of the new equipment.
In addition, the waste electronic equipment can be also disposed:
- by delivering the items, at the client own expense, to: Mirapol Next Sp.z.o.o Gdów 346A 32-420 Gdów
- at waste equipment collection points - for this purpose, you can ask the Community Office for location of a place where you can scrap the old equipment free of charge. In addition, the list of waste equipment collection points is available at the Chief Inspectorate for Environmental Protection website: http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php
5. This Regulations are valid from 01.01.2021.