Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia? Status zamówienia możesz sprawdzić na Twoim koncie w Panelu klienta lub poprzez link zamieszczony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Dodatkowo na każdym etapie realizacji otrzymasz informację mailową.
Czy mogę otrzymać fakturę? Tak, do każdego zamówienia możemy wystawić elektroniczną fakturę VAT. Nabywcom detalicznym fakturę imienną. W celu otrzymania faktury należy podczas składania zamówienia wybrać odpowiedni dokument sprzedaży. Dokumenty wystawione elektronicznie przesyłane są na e-mail podany podczas składania zamówienia, jeżeli nie otrzymałeś maila sprawdź skrzynkę spam zanim skontaktujesz się z nami.
Jak poprawić błąd na fakturze? W celu poprawy błędu na fakturze skontaktuj się z nami za pomocą danych z zakładki kontakt. Niewielkie pomyłki, takie jak literówka w adresie, można skorygować za pomocą noty korygującej, natomiast w przypadku błędu w cenie, ilości lub towarze niezbędne będzie wystawienie faktury korygującej. Brakującego NIPu na fakturze nie można poprawić.
Kiedy zamówienie zostanie wysłane? Zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:00 zostaną wysłane tego samego dnia. W przypadku złożenia zamówienia później lub w weekend, zostanie ono wysłane w najbliższy dzień roboczy. Uśredniony czas przewozu dla wybranej metody dostawy możesz sprawdzić w zakładce zasady wysyłki.
Jak dokonać zakupu z płatnością ratalną? Aby dokonać zakupu na raty należy dodać do koszyka produkty o minimalnej łącznej wartości 300 zł, a następnie wybrać formę płatności ,,Płatność ratalna Credit Agricole". Po złożeniu zamówienia, korzystając z odnośnika, należy złożyć wniosek bezpośrednio w banku Credit Agricole. W razie problemów z wypełnieniem nasi konsultanci służą pomocą, skontaktuj się z nami za pomocą danych znajdujących się w zakładce kontakt.
Czy jest możliwość wysyłki towaru za granice? W celu ustalenia możliwości oraz kosztu wysyłki skontaktuj się z nami za pomocą danych znajdujących się w zakładce kontakt.
Jak anulować zamówienie? Jeżeli chcesz anulować złożone zamówienie, które nie zostało jeszcze zrealizowane skontaktuj się z nami za pomocą danych z zakładki kontakt. Jeżeli już odebrałeś przesyłkę, to jako konsument masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, więcej informacji znajdziesz w zakładce reklamacje i zwroty.
Płatność za zamówienie nie powiodła się, co zrobić? Jeżeli nie uda się ponowić płatności za Twoje zamówienie istnieje możliwość opłacenia go przelewem tradycyjnym bądź zmiany sposobu wysyłki na za pobraniem. W tym celu skontaktuj się z nami za pomocą danych z zakładki kontakt.
Jakie dane wpisać w tytule przelewu? W tytule wpisz numer zamówienia, który wyświetli się po złożeniu zamówienia. Numer będzie widoczny również w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia wraz ze szczegółami zamówienia.
|