Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty. Wybierz coś z naszej oferty!
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

Reklamacje

Twój produkt nie działa prawidłowo? Możesz skorzystać z gwarancji producenta, gwarancji sprzedawcy lub rękojmi. Czas jaki masz na złożenie reklamacji zależy od zakupionego produktu, więcej możesz dowiedzieć się tutaj. Poniżej znajdziesz więcej informacji na temat możliwych dróg reklamacji produktu.

Realizacja gwarancji producenta

Jeżeli produkt nie działa prawidłowo możesz skorzystać z gwarancji producenta. Zgłoszenie reklamacji możesz dokonać bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta. Lista serwisów dostępna jest tutaj.

W przypadku gwarancji producenta produkt możesz również reklamować u nas, jednak proces ten ulega zdecydowanemu wydłużeniu z powodu dodatkowego pośrednika.

Realizacja gwarancji sprzedawcy

W przypadku chęci skorzystania z gwarancji sprzedawcy zgłoszenie reklamacji należy dokonać w sklepie Mirapol Next, następnie uruchamiana jest procedura reklamacyjna u producenta.

Przejdź do formularza reklamacyjnego

Reklamacje z tytułu rękojmi

Twój produkt nie działa prawidłowo? Możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Postępuj według poniższych kroków.

1. Uzupełnij formularz reklamacyjny

W formularzu poinformuj nas o swoim żądaniu: naprawa, wymiana na nowy, zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny. Pamiętaj by wszystkie dane były prawidłowe. W przypadku błędnych danych proces realizacji reklamacji wydłuży się. Numer Twojego zamówienia jest jednocześnie numerem reklamacji.

Przejdź do formularza reklamacyjnego

2. Oczekuj na kontakt

Dział reklamacji skontaktuje się z Tobą drogą mailową w celu znalezienia najlepszego rozwiązania problemu.

W przypadku gdy konieczne będzie odesłanie produktu do przesyłki dołącz wszystkie otrzymane akcesoria oraz napisz na przesyłce numer zamówienia, będący równocześnie numerem reklamacji. Przyspieszy to realizację Twojego roszczenia.

Reklamacje - przesyłki uszkodzone

W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki należy podczas dostawy sporządzić protokół szkody z firmą kurierską, który jest podstawą do przyjecia reklamacji. Informacje, które znajdą się na protokole mogą mieć wpływ na uznanie reklamacji. Jeżeli uszkodzenie zostało stwierdzone po odejściu od punktu odbioru lub odjeździe kuriera najczęściej masz 7 dni by sporządzić taki dokument. W tym celu należy się kontaktować z firmą doręczającą przesyłkę. Dane kontaktowe znajdziesz poniżej.

Infolinia: 42 634 53 45
Przejdź do formularza reklamacyjnego

Infolinia: 22 577 55 55
Przejdź do formularza reklamacyjnego

Infolinia: 722 444 000
Przejdź do formularza reklamacyjnego

Infolinia: 22 33 33 999
Przejdź do formularza reklamacyjnego


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu